Textilindustrin och kakor

Nu har jag fixat fotnoter och källförteckning för min uppsats! Det är det värsta på gymnsiet, man måste bry sig så himla mycket om källor, innan var det ingen som brydde sig! Nu måste man ha namn och "publisher", bla bla bla, bokstavordning, är det pålitiligt, osv. Så segt! 
Nu har jag i alla fall bara EN grej kvar att fixa innan jag är klar! Dock så är det väldigt svårt att hitta, har försökt i flera dagar.. Så vi får se! 
Jag ska nog baka en till sats med kakor sen! Nu när jag ändå har alla ingredienser hemma, mandelmjölken som man använder går ju lixom ut tillslut! Och så har jag något att knapra på ikväll när jag antingen (1) skriver på min uppsats eller (2) njuter av att den är klar och tittar på någon serie. Serie-nörd som jag är! 
 
Glad andra advent!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0