Sjuukt trött idag med!

Shit vad trött jag varit än så länge denna veckan! Hoppas det inte håller i sig!
Åh! Jag var såhääääär nära

på att bryta mitt nyårslöfte idag!
Fick min supergoda choklad från Brasilien av Gaby idag!
Borde ju inte tagit emot den i och med att jag ändå inte får äta den. Men jag kunde inte låta bli för den är ju så god!
Och hur ofta kommer man få sån choklad lixom??
Så satt jag på sista lektionen och var mega trött. Så får vi en liten bensträckare, och det enda jag tänkt på hela dagen har varit den där förbaskade chokladen, så jag går ut och hämtar en.
Jag öppnade till och med pappret den ligger i och lixom luktade på den.
Och jag tänkte verkligen äta den.
Men då säger som tur var Josse till mig på skarpen att jag inte får!
Och jag inser då hur mycket jag kommer ångra mig om jag äter den!
Så jag gav tillbaka asken till Gaby.
Pheeew! Sååå nära!
TACK!

Nu ska jag gör lite svenska. Sen om en halvtimme ska jag käka och sen får vi se om jag orkar göra mer läxor eller om jag bara chillar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0