14 december

Hej

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag har bara inte kännt för att blogga.... och vad är poängen med att göra det ifall man inte vill?
Idag var en slö dag i skolan, gjorde inte så mycket alls på lektionerna nu när du börjar närma sig lov. Har fått endel betyg i alla fall. Dom var inte så dåliga.
Klockan fem så åkte jag och kollade på Nora (min 6-åriga "lillasyster") när hon hade luciatåg. Dom var jätte duktiga! Fast Nora blev lite rastlös efter ett tag.
Nu sitter jag bara här med datan, och funderar allvarligt på att gå och lägga mig snart, är jätte trött!! Men jag blir så slö om jag sover för mycket....
Idag har det äntligen kommit snö! Wohoo! Lite kännetecken på att det är vinter och snart jul. Annars skulle man aldrig kunnat gissa det.



Ha det bra, PUss oxh kramisar Jenny!<3


Kommentarer
Millan:D

Håller meeeed! Jag älskar att det är snö! Hoppas verkligen att det är det på julafton också!!!

Ses sen! Pusspådig!! (L)

2009-12-15 @ 09:22:40
URL: http://millanwallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0