Fredag kväll

Hejsan!

Nu har Millan åkt hem. Hon släckte ljuset i mitt rum förut så bara adventsljusstaken lyste, sen ställde hon sig i mörkret och började öva på vårat tävlingsprogram till cheerleadingen, hon är bara lite galen! Nu sitter jag här och surfar lite. Det blir väl en vanlig fredag kväll idag, jag sitter vid datan tills klockan är 00.00 eller något sånt, sen går jag och lägger mig.

Helgen är fullbokad:
- Imorgon ska vi till min mammas syssling som har stickat en halsduk till mig.
- På söndag har vi kalas för Nora som fyllde 6 år förra helgen
Vi skulle egentligen åkt till kusten och lämnat kryddor och sånt som jag har sålt för konfirmationen, men jag tror inte att det blir så.







Kommentarer
Millan:D

Eh...Jag är inte galen! Bara en cheerleader!! ^^ <33

2009-12-05 @ 19:20:21
URL: http://millanwallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0