Hemma från skolan

Nu har jag kommit hem från skolan, sitter här och äter pepparkakor som vi gjorde på hemkunskapen (har redan ätit upp lussebullarna;)) Det känns som jag har sett på film hela dagen i skolan idag nästan. Först hade vi bild, men det räknas inte, sen SO, fast jag var på en grej som heter mattemästarna, fast bara för skoj skull, där man ska svara på kluriga matte frågor, fast ändå lätta om man kommer på hur man ska göra. SÅ i SO:n kollade vi på film, Cleopatra den är ganska bra!:) På engelskan som var nästa lektion så såg vi på samma julfilm som förra året (senila lärare!!). Sen hade vi lunch, och sist hemkunskap där vi bakade pepparkakor och lussekatter! Men det räknas inte riktigt heller. Så alla "riktiga" lektioner såg vi på film på.
Om en liten stund ska jag iväg och träna, så då syns vi nog inte förrän imorgon kanske.
Då är det konfirmation, vi ska ha julklappsbyte eller vad det heter. Man ska klä ut sig något också, jag blir tomtemor!;)

Ha en trevlig fortsättning på tisdagen!

Här kan ni se lite av mina nya tights!(a)

Min fina lussekatt (a)

Jag åt upp min fina lussekatt :/ :D

PUss oxh kramisar Jenny!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0