Julfest på konfirmationen

Idag var det julavslutning/julfest på konfan, lite synd, för det är så himla kul där! Och nu börjar vi inte förrän kanske 20 januari igen...:/ Men men, julfesten var kul i alla fall. Vi gjorde en rolig lek, och sen fikade vi, och hade julklappsutdelning! Jag fick en söt liten tomte (a)


Såhär såg jag ut idag. Med mina nya tights, fast dom har redan gått sönder...:S Snälla, ignorera facet!

Jag och Linnéa gick ut och gick med hennes systers hund Totti. Hon tyckte vi skulle ha fina reflexvästar på oss, så då hade vi det. Men det roliga var att när man tog kort på dom så blev det så som på bilden, haha!:D

Jag i min snygga reflexväst;)

Jag som tomtemor!:D Sry about facet men jag gjorde värsta weirda minen.

De har tagit ungefär en timme att ladda upp en bild. För min data är så himla seg. (Jag har ju gjort lite andra saker på datan och kollat på tv:n också, men ändå, en timme är väldigt mycket!)

SÅ nu måste jag sova för det har hunnit bli sent. Godnatt, sov gott, PUss oxh kramisar Jenny!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0