Julklappshandling

Tjaba tjena hålla!

Kom hem för en liten stund sen. Har varit och köpt lite julklappar. Jag och mina kompisar ska nämligen byta julklappar iår, vi ska också byta på konfirmationen, så jag var tvungen att handla lite. Jag fick dock inte köpt något till någon annan. Jag köpte däremot röd tights för att fullända min tomtemor utstyrsel som jag ska ha på onsdag på konfirmationen när vi måste klä ut oss. Tar kanske ett kort på mig, så får ni se hur jag ser ut;)
Vi skulle köpa en present som både en tjej eller en kille kan få, för runt 20 kronor. Det fick bli godis, kom inte på något annat, det är så svårt att köpa sånt!
Nu ska jag sitta vid datorn lite till, sen antingen lägga mig direkt, eller läsa lite, ska upp halv sju imorrn.



PUss oxh kramisar Jenny!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0