Robinson och Robins

Nu har jag kollat på Robinson och Robins. Jag brukar inte kolla på något av det , men jag kände för att göra det idag. Första gången jag kollar på Robinson denna säsongen, eller vad man säger. Så jag vet inte vilket lag eller vem jag hejar på än. Robins är helt sjukt, fast ändå roligt.
Jag blev förvånad när jag hörde att Tove åkt ut ur Idol, alla trodde ju att hon skulle vinna. Men jag hejar ändå på Erik så för mig spelar det inte så stor roll. 

Jag ska väl försöka att gå och lägga mig rättså snart, men vi får väl se hur det blir med den saken.                      
Tror att jag måste städa mitt rum lite imorgon, får ju massa gäster då. Fast jag städade det ju förra helgen när vi också hade gäster, så det är inte så stökigt än.  


Mums!

PUss oxh kramisar Jenny!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0