Snöstorm!!

Det är ju nästan snöstorm ute! Och det är iskallt!!
Fick sluta tidagare idag, för vi hade något grejs med arbetslaget. (jag går i B82 så jag går i arbetslag B, och så finns det A, C och M (musik) oxå. Så det har inget att göra med att man måste arbeta)
Vi såg på film, medans A och C fick åka till vattenpalatset -.- Men vi fick iaf sluta tidigt! Klockan två.
Så nu hinner jag vara hemma mycket längre innan träningen. Pappa är nere i Vänersborg i några dagar. Så han kom förbi och lämnade min julklapp, och så fick han sin. Som han egentligen skulle fått för flera ås sedan, men jag har alltid glömt. Nu sitter jag här i godan ro och äter sura bilar.

Hadetbäst cykel flodhäst! PUss oxh kramisar Jenny!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0