Hemma från skolan

Nu är jag hemma från skolan, eller jag kom hem vid 15.20;) Nu sitter jag här och kollar på TV, jag tror att det är One Tree Hill just nu. Jag har oxå gjort varm choklad med hjälp av mjölk, mikro, lite kakao och masssa socker. Det är rättså gott, duger iaf när man är väldigt socker sugen eller choklad sugen!
Klockan halv 6 åker jag iväg till konfan. Vanligtvis skulle jag varit hos Linnéa nu, men hon ska på Lars Winnerbäck konsert, så inte idag.
Jag funderar på om jag ska koka lite ägg sen, om jag hinner, fast jag är inte så hungrig, men jag kommer inte hem från konfan förrän halv nio, så jag måste ju äta något... jaja, vi får se...

Hörs sen, Puss och Kramisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0