Svinsprutan

Jag glömde säga att jag igår tog Svinsprutan, det kändes i stort sett inte ett skit! Inte till skillnad från Gardasil sprutorna som jag har tatt, dom känns!!! Jag är öm i armen. Och jag intalade mig själv att jag inte var sjuk, för jag (konstigt nog) kände för att gå till skolan idag, några skäl, så jag vaknade och var yr, trött, hade ont i huvudet, men jag tvingade mig själv iväg till skolan, där jag mådde dåligt så fort jag gick, och hade ont i huvudet hela dagen, och la mig på bordet på matte lektionenför att sova, så läraren fick damp. Men i slutet av dan blev det bättre :) men jag ska inte klaga, det var ju jag som tvingade mig att gå till skolan.
Vi har haft två prov den här veckan och inlämning av en liten grej i träslöjden. och nästa vecka är det två NO inlämningar och en inlämning av ngn fråga om ngt romar grejs -.- och jag har inte ens börjat på det med romarna... kmr fan dö på kuppen! Men det är ju så mkt nu innan betyg sättningen.

Jag funderar på att spara till en iPhone... alla säger ju att dom är så jädra bra och grejs... men jag vet inte, den är dyr, jag har svårt för att vara rädd om saker, och jag har tänkt köpa saker väldigt många gånger, som jag i sista änden ändrat mig över, så vi får la se hur länge det dröjer innan jag bestämmer mig för att inte köpa en iPhone.

PUss oxh kramisar!

What do you think?



Kommentarer
:D

Iphone (Y)

2009-11-27 @ 18:11:05
Markus

En iphone vore inte fel, men det är dyrt det vet jag :P Jag får hålla mig till min tegelsten ett tag till xD

2009-11-27 @ 18:14:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0