Godmorgon!

Idag vaknade jag vid halv tolv. Så nu ska jag duscha och äta och sen gå till Tea (min granne, as gött att bara kunna springa över gatan!). Får sola baksidan idag. För nu har jag bränt mig på framsidan, där som man har linjer efter bikinibanden, där bränner man sig alltid när man tar ner dom! Så nu får jag sola ryggen idag!:)

Jag drömde att jag red på en häst precis innan jag vaknade. Det var jätte kul! Jag slår vad om att det var för att jag pratade om att jag alltid ville rida så fort jag såg en häst!

Nej, nu måste jag pallra mig in i duschen annars kommer det bli som en annan gång när det tog tre timmar innan jag kom till Tea och Clara!


                                          
              
                            
   

Haha!

Puss och kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0