Ciao Bella

Nu har jag gosat ner mig i min säng (där jag ändå typ har spenderat halva eftermiddagen/kvällen), och hade tänkt läsa lite till i min bok och sen sova. Är inte jättetrött i och med att jag "råkade" sova en timme förut. Men jag blir förhoppningsvis trött utav att läsa. Jag ska verkligen se till att läsa ut den här boken i god tid nu! Så jag har god tid på mig att skriva texten om den! Och inte behöver stressläsa två nätter innan för att hinna. För att läsa är kanske inte mitt största intresse, gör hellre annat. Men om jag tar ett par tiotal sidor om dagen så kommer det nog gå bra.

Här får ni i alla fall en väldigt bra låt!! Älskar Skrillex' remixar!




Imorgon har vi matte = (Y) (tummen upp), sen ingen gympa = ganska tråkigt men samtidigt bra för då kan man jobba med annat så man slipper göra det hemma. Sen samhällskunskap = helt okej, ämnet är inte så roligt, men det är läraren! Och om vi har tur får vi tillbaka proven! (eller tur och tur.. kanske gick åt skogen, vem vet..) Och sist, Politics and Sustainable Development = (tummen ner), det är ganska tråkigt, och det är även läraren, typ. Nej han väl helt okej, men inte rolig direkt, bara bra lixom. Men förra uppgiften vi hade i den kursen lyckades ju min grupp naila ett A! Så det ser kanske inte så mörkt ut på den fronten ändå!

Oj, nu har jag babblat på om lite allt möjligt intressant och ointressant här känner jag, tack/grattis om du orkat ta dig hela vägen hit!
Du har vunnit en röd cykel i valfri färg!

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0