Helloo

Hmm.. Har funderat på att börja blogga igen... Jag är sugen ibland, när jag läser andra bloggar. Men samtidigt känner jag att min blogg var så ointressant. Det var lixom den klassiska "idag har jag varit i skolan, nu ska jag träna, igår fikade jag på en bulle..." osv. Jättetråkigt. Och så tänker jag att, jag kan ju börja blogga igen och bara blogga när jag har ngt intressant att skriva om typ, lixom inte tvångsblogga. Men samtidigt känner jag att ska man ha en blogg ska man ha den ordentligt. Då ska man ha många inlägg osv. Och så känner jag även att jag typ inte orkar ta bilder på allting jag gör hela tiden.. eller mig själv. Hade typ 200 bilder på photobooth efter bara några månader, låter kanske inte jätte mycket, men det är väl i snitt ca 4 bilder om dagen. Okej det kanske inte heller låter jätte mycket, men men! Det är det! >.< Men men, jag kanske börjar blogga lite igen, vi får väl se.

Och för att det här inte ska bli ett tråkigt inlägg med bara text så får ni några egopix -




Och som vanligt så har jag hållt mobilen åt fel håll så bilderna ligger ner, men som sagt så går det inte (eller jag har iaf inte kommit på det än) att vända på dem, får de är inte sneda i några andra program.

Nu ska jag läsa i min engelska bok! Tears of the Giraffe heter den, det är en bok i "serien" No.1 Ladies Detective Agency !

Puss


Kommentarer
linesha

JAAAAAAAA, BÖRJA BLOGGA!!!!!!

2011-11-14 @ 18:23:14
URL: http://hejlinesha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0