Jag vill också ha en vampyr!

Jag skrev inte så mycket om Breaking Dawn igår kom jag på. Var inte riktigt på humör för att skriva massa när jag kom hem.
Men filmen var verkligen jättebra! Jag brukar inte ha så mycket åsikter om Twilight filmerna. Det är en film, handlingen är bra, då blir det lixom bra. Medans mina kompisar kan bara; Nej, den här var inte alls lika bra! osv. när det gller några filmer.
Så antingen är det för att det var längesen jag såg en Twilight film, så jag typ har glömt bort hur förtrollande snygg Edward är, och Jacob. Eller så var den bara allmänt jättebra!!
Och jag har ju som sagt inte läst ut boken än. Men filmen slutade lite efter där jag är i boken. Så det var nästan perfekt synkat. Så jag hinner ju typ läsa ut boken innan nästa film kommer! (Y) Om jag orkar..

Och så glömde jag berätta att igår när vi sitter i biosalongen innan filmen börjar så är det tre platser kvar bredvid oss. Och så ser jag att tre utav min "gamla" högstadiehomies står och ska precis gå in på en rad. Tror ni inte såklart då att det är de som ska sitta bredvid oss? Jo! Det var världens slump! Och jättelängesen jag träffade dem! Typ skolavslutningen... så det var roligt!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0