Kom nyss hem ifrån skolan

Ja, som ni kan läsa ovan så kom jag precis hem ifrån skolan. Ska chilla lite, men snart byta om och sedan åka till träningshallen för att hjälpa min tränare att koreografera om våran dans lite. Så jag har nördat cheer videos hela helgen för att få idéer. Och förhoppningsvis lyckas vi få ihop något awesome! Jag har inte den bästa kreativeten kanske, men man måste ju börja någon gång kanske.

Dagens:









Dagen har varit allmänt seg. Började med matte, där jag inte fattade någonting. Vilket gör mig väldigt frustrerad i och med att matte är mitt favoritämne och jag har alltid varit bra på det typ. Så dagen började inte så bra. Sen hade vi håltimma + lunch i ca 2 1/2 timme för vi hade ingen gympa. Chill, men långtråkigt. Och efter lunch var det Samhällskunskap och Politik och Hållbar Utveckling. Hyfsat tråkigt...

Men nu taggar jag som sagt iaf träning!!

Hare puss


Kommentarer
linesha

men shiiiet, vilken snygg kofta!

2011-11-15 @ 18:04:22
URL: http://hejlinesha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0