Merry Christmas! + 43

Nu har jag packat och sånt, så hoppas jag har packat ner allt!
Ska gå om ca en halvtimme. Tänkte köpa lite Lindt choklad att ta med. Mörk är ju lixom nyttigare! Och några "smaker" som Lindt har är faktiskt helt okej goda! Känner att det kanske behövs ikväll när man ska plugga! Och imorgon kväll! Och efter jag köpt det ska jag ta bussen till Vänersborg C, där möter jag Camilla och Millan och sen går tåget!

Har packat med julmusik på högsta volym nu! Ser verkligen fram emot Jul nu!!

Jag kommer nog inte så blogga så mycket i helgen. Kommer som sagt vara fullt upp hela tiden. Kanske blir en mobil update ifall appen vill fungera som den ska!





egoooo

SANTA CLAUS IS COMIN' TO TOWN
(in about 43 days)

(låten börjar vid 0.38)



Ha en bra helg nu älsklingar!
För det kommer inte jag...
Jo! Nu ska vi ha en positiv inställning!
Det kommer gå bra.
Det kommer gå bra.
Det kommer gå bra.
Det kommer gå bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0