The wise man followed the stars (låt på hjärnan, kan någon lista ut vilken?)

Yoyoyooo
Engblom in da hooooouse
wassuuuuuup?
You readyyyy??

Okej, let's not get out of hand.

Sitter vid köksbordet nu och har precis ätit. Ska nu gå och lägga mig och läsa lite.
Bra träning var det! (Y)

Imorgon taggar vi Religion, Naturkunskap, sluta efter lunch, och skolfest! På Kronogården... Som är typ jättefarligt.. Det bor mest invandrare där och det är känt för att vara farligt typ. Lite scary. Så hoppas jag lever på lördag...
(Och jag menar det inte på ett fördomsfullt sätt att det bor invandrare där och är farligt. Det ÄR så, alla vet lixom att där vill man helst inte vara, osv.). Jag har faktiskt aldrig varit där.
Jag råkade faktiskt åka in i Harlem i USA en gång med bilen (Det är typ New York's "Kronogården", fast förmodligen värre), men då hade vi iaf en bil som vi snabbt åkte ut med igen!



 

Kanske inte blir något mer inlägg idag

Så sov gott isåfall (L)



Kommentarer
linesha

justin in da blogg!

2011-11-25 @ 22:49:20
URL: http://hejlinesha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0