Det kommer bli en lång helg, på ett dåligt sätt

Godmorgon!

Förlåt för dålig uoodatering igår, men det var en fullspäckad dag!
Direkt när jag kom hem ifrån skolan slängde jag i mig en macka och gick hem till min tränare för att fortsätta på våran (våran som i laget) dans. Vi kom en bit till på vägen! Men förtfarande endel kvar!
Sen åkte vi till träningen!

Jag ska på utbildning i helgen förresten! I Borås. Till spotter. Spotter är dom i cheerleading som står bredvid bygget och fångar ifall någon faller. Så igår på träningen fick jag 2 häften som jag skulle/ska läsa igenom tills imorgon. Så då läste jag dem hela kvällen igår så jag hann inte blogga.
Men de häftena skulle man bara läsa så man har koll på läget lite, typ namn, regler osv. Så man vet vad dom snackar om på föreläsningarna. Det som provet kommer vara på får vi av dom imorgon (lördag).
Men så ringde min tränare mig förut och sa att vi tydligen skulle ha prov på de 2 häftena också! Imorgon redan! Så det blir att plugga på dom resten av denna dagen. För om man inte klarar det provet kan man inte få godkänt på utbildningen, men man måste ändå gå hela! Så det gäller att få godkänt asså!
Och cheerutbildningar är väldigt svåra. Så det lär bli en utmaning.
Det här är nog enda gången i mitt liv som jag längtar till måndag! Eller söndag kväll!

Nu är jag i alla fall hemma. För vi slutar typ alltid vid lunch på fredagar för vi aldrig har någon resurstid på eftermiddagen.
Så nu ska jag sätta mig vid köksbordet och fortsätta plugga cheerleading! Lite kul/intressant är det faktiskt. I alla fall bättre en typ Samhällskunskap eller något i den stilen.
Satt på både religionen och naturkunskapen förut och pluggade cheer!






TTYL


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0