Seg daaaaag, dö

God morgon!
Är ni pigga och glada?
Det är inte jag..
Fy farao vad trött jag är. Det har varit en fullspäckad helg. Och jag har inte riktigt hunnit vila ut.
Utbildningen var väldigt bra! Och nästan rolig! Men det har varit en rolig helg överlag. Trevligt och roligt på hotellrummet osv.
Vi kom dit i fredagskväll. Då gick vi och käkade på McDonalds's. Sen gick vi till hotellet och pluggade resten av kvällen. Inte jättehårt dock. Men endel. Sen började utbildningen kl 10 på lördagen. Så man fick inte sova jättelänge (men bättre än halv 8 som en annan utbildning var). Och vi hade inget prov på lördagen på Tävlingsbestämmelser och Ordlista som vi skulle. Både bra och dåligt. Nu kan vi det i alla fall. Men det var ju surt att man pluggade så mycket utan något prov. Så var vi där till kl 17 och hade teoretisk och praktisk "inlärning" (:s). Sen vid kl 7 gick vi till Jensens Bofhus tillsammans med en annan från utbildning. Det var mysigt och trevligt! Vi kom inte därifrån förrän lite efter 21.00. Så när vi kom hem pluggade vi till ca 2, halv 3. Och upp samma tid på söndagen för en nästan lika lång utbildningsdag fast med prov. Jag klarade det teoretiska provet förresten!! So the studying paid off!! Men efter man varit så stressad och nervös hela helgen och haft hyfsat lite sömn och det släpper efter provet sen så blir man ju jättetrött och typ helt död. Och jag fick ju inte direkt sova ut inatt heller. Somnade typ vid 10. Men är ändå megatrött nu. Ska gå och köpa Mocka Latte på rasten om 4 minuter. (Kan hända att jag inte ens hinner publicera det här innan rasten, så jag kanske t.o.m har köpt kaffe nu)
Det här jag ! Mocka Latte!!! Mmmmm!
Så hoppas att jag blir lite piggare!

Och vi har inga lektioner idag utan ska jobba själva med sånt vi behöver. Så då blir man ännu tröttare för att man inte har någta rktiga lektioner utan måste ta eget ansvar och jobba själv.
Ja ja, seg och trött dag idag i alla fall.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0