don't leave something good to find something better, once you realize you had the best and the best has found better

Jag anser mig vara ganska klar med läxorna nu. Är typ klar med engelskan. Tror jag. Det får duga. Eller nåt. Spanska har jag pluggat, och jag kan det mesta typ. Religion kan jag endel. Men vet inte riktigt vad man ska plugga. Läser typ saker vi gått igenom och så, men det känns ändå lite meningslöst. Vet inte. Men det får räcka med plugg för idag. Fast jag får lite ångest nu för att jag inte pluggar. Typ som att om jag har tid över så har jag inte pluggat ordentligt. Men nej. Nu är det slut för idag!

I ett fönster i ett hus tvärs över gården, kanske 200 m från våran lägenhet. Så ser det ut som att den hänger en person. Fast man ser bara överkroppen. Och det är bara svart. Så det skulle lika gärna kunna vara en blomformation i fönstret. Men det var där igår. Sen på kvällen tände dom. Då var det inget där, inget som såg ut som det skulle kunna bilda en kropp i mörker. I morse var det släckt igen, och såg ut som en kropp. Nu är det släckt och man ser ingenting för det är svart ute. Jag är inte direkt rädd för det, för jag vet ju att det inte är någon som har hängt sig för dom hade tänt igår och då var det ingenting där. Men jag vill ändå att dom ska tända nu. Så jag återigen kan se att det inte är något där. Jag vill bara veta vad det är. Kommer nog skratta.

Nu ska jag lyssna på musik. Fast vet inte vad. Kesha? Oskar Linnros? Melissa Horn? In Flames? :s Någon i lördags la till en lista med sån (In Flames) musik och i söndags kom jag på mig själv med att sitta och lyssna på det..

Känner mig som en zombie. När jag skriver tänker jag mig det som att jag bara säger det i samma tonläge. Som en zombie typ.

Förresten så ska vi se på en skräckfilm på spanskan. Haha. Coolt. Det fick man inte göra på högstadiet. Jag har redan sett den, barnhemmet, den är bra.







Funderar på att äta vindruvor. Men jag är inte hungrig. Vill bara ha det. Förresten så har jag inte ätit något sött/onyttigt idag. Framsteg...?

Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0