Förlåt för dålig uppdatering idag!

Sjuuuikt dålig uppdatering idag! Men jag försökte blogga lite från mobilen förut, men det funkade inte :s
Nu är jag i alla fall hemma! Jag sa aldrig vad jag skulle göra ikväll, men jag har i alla fall varit på fest hos en som heter Patrik! As kul var det! As gött folk!
Och så ska jag göra ett special shout-out to Kappe som var så fruktansvärt snäll och skjutsade mig hem på sin cykel och följde mig halva vägen så jag ite blev våldtagen typ, TACK!

Tog inte direkt några bilder, för det blir aldrig bra för det är så mörkt på fester, men det kommer lite bilder imorgon kanske, från typ innan på eftermiddagen/tidig kväll. Taggar att gå upp och flytta om 7 timmar!
Fast så farligt är det ju faktiskt inte... Gött!

Sov gott! Ingen bild nu, är CP trött.
Love J


Kommentarer
Kallunki

Sitter i Puttes kök, själv....... Önska du gjorde mig sällskap going!! Ktaam

2011-10-08 @ 06:36:41
URL: http://kallunkis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0