Smultronställe

Summer 2011
Del 3 -



26 juli- Summer nights


26 juli- Samma tillfälle som bilderna ovan fast lite tidigare på kvällen.
Riktigt härlig sommarkväll var det.


27 juli- Vi vandrade upp till Smörkullen för att äta frukost.
Ser ni att dom har planterat träden på rader?


27 juli- Det var nog den bästa frukosten jag någonsin ätit. Det är inte varje dag man äter frukost med sådan utsikt.



27 juli- Västkusten är underbar


27 juli- Var även på Håkan Hellström i Lysekil den kvällen. Inte jättestort fan, men nu kan jag i alla fall varit säga att jag sett Håkan Hellström ;)


29 juli- Dagsutflykt till Ramsvik. Vi solade, gick, åt lunch.


Det var bara berg så långt ögat nådde. Och dom gick vi ut och vandrade på i ca 2 timmar. Gick runt i bikini och converse, riktigt charmigt.


Härligt



Nu ska jag åka och träna, TTYL
Love J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0