JAAAAA!!!

Jag lyckades för första gången i mitt liv successfully göra och ladda upp en ny header!! Har bloggat till och från på den här bloggen i säkert 3 år och har aldrig lyckats göra en header eller lägga in en! Sjukt stolt! (((: 
 
 
Nu ska jag bara försöka fixa till det andra oxå, den lila bilden till vänster ovanför "Om mig" och även själva "Om mig" texten som just nu inte existerar! Men det ska jag inte göra nu, det får jag pilla med någon annan dag när jag behöver döda lite tid! 
 
Nu ska jag nämligen städa mitt badrum och mitt rum lite och sedan göra mig i ordning för sen kommer Hanna hit! Vi är lediga idag för vi var med på våran skolas Öppet Hus en lördag och då fick vi vara lediga idag, så vi ska plugga och käka Ben&Jerry's! Jag ska nog pröva någon av de nya "Core" sorterna med gojs i mitten! Mmmmm!! 
 
 
Oj! Nu fick jag sms att Hanna kommer typ NU! Så det blir nog inget städande! Får hoppa in i duschen istället! Chao! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0