Project Runway - Jenny

Sömmerska ska jag ju inte bli i alla fall, eller designer... Eller något överhuvudtaget där man syr! 
Nu har jag i alla fall lagat mina byxor för ANDRA gången! Det kommer nog inte hålla så länge det här heller, men förhoppningsvis ett litet tag tills jag hittar ett par nya jeans. Lever änna i min svarta nu.. Och jag har bara ett par "blåa" som jag använder, för jag är aldrig nöjd med hur byxor ser ut eller sitter, så när jag väl hittar ett par så orkar jag inte leta efter fler, utan har bara dem. Lite dumt nu när de går sönder. Och jag borde ju lärt mig att köpa fler jeans, i och med att de ALLTID går sönder efter ett litet tag. Fett störande, vet inte vad jag gör?? 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0