Ska jag börja blogga igen?

Hej!

Funderar på att börja blogga igen! Fast denna gången mest som motivation för mig själv. Typ blogga om kost och träning, eller MIN kost och träning. Känns som att jag själv kanske blir mer motiverad till att vara nyttigare och mer träningsam om jag bloggar om det samtidigt... Så det blir kanske inte så mycket, "dagens outfit", dagens.. frukost.. typ, utan mer träning och sånt, men såklart även andra händelser från mitt liv!
Bara för att det inte ska bli ett jättetråkigt inlägg så kan ni få några egopix från kvällen när det var skolfest!

I'm feeling the 80's frisyr typ! Lockarna bakåt från ansiktet kändes väldigt... som något annat årtionde...! 

 
 
 
Helene och Ebba photobombar lite gött sådär på en fredagkväll också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0