Stockholm på Jullovet!

Ja! Jag ska åka till Stockholm på jullovet! Min pappa bor ju där så jag ska fira nyår med han och hans fru! Ska bli sjukt kul! Ska vara där i hela 1.5 vecka! Har aldrig varit där så länge. Ska även på ett cheerläger medan jag är där: Cheer Winter Camp, 4-6 januari. Det ska också bli väldigt kul! Var på ett liknande läger i sommras, Cheer Summer Camp och det ÄGDE!!! Det kommer tränare och aktiva från elitlag i USA! Så coolt! 
Jag brukar åka till pappa på sommaren i cirkus 5-7 dagar, men aldrig 10! Och aldrig på vintern! Jag tror aldrig jag har varit i Stockholm på vintern. Längtar!! 
 
Wihoo!!! 
 
Här är lite bilder från sommarens cheer camp! Bilderna kommer från Youbetterwork, en cheerleadingblogg! 
 
 
Lägrets coachar
 
 
Dessa två är från Finland och har vunnit Worlds (Cheerleadingens Världsmästerskap) i partnerstunt (när man bara är en tjej och en kille och bygger, som på bilden). Och de coachade lixom OSS i somras! *starstruck*
 
 
Det kommer inte vara lika många deltagare på Winter Campet, det finns endast 150 platser. Och inte heller lika många coachar (obviously, i och med att det inte är lika många som behöver coachas!). Men det kommer bli AWESOME! 
 
Nu har jag städat mitt badrum och mitt sovrum! Så nu ska jag laga mina byxor och sen börjar pluggandet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0