Allt mellan himmel och jord, från golv till tak

Det finns en Second Hand butik ungfär ett kvarter ifrån mig som jag går förbi varje dag.
Jag har aldrig tänkt på att gå in där. Men så häromdagen tänkte jag att det borde jag göra någon gång, dom kanske har något trevligt därinne.
Så idag när jag gick förbi så stannade jag vid skyltfönstret och så tänkte jag, men jag kan ju lika gärna gå in då.
Och dom har ju inte liiiiite grejer där inne...
Man fick gå jätteförsiktigt i vissa "gångar" för att inte riskera att riva ner något!
Men det var mysigt att strosa runt där inne och titta på alla prylar.
Hittade inget dock.




Jag som vill ha en spegel, det är bara att välja då...


En väldigt fin soffa!


Fina Moraklockor




Moi

Ni får ursäkta dom bilderna som är sneda. Men dom blir det om jag håller mobilen åt fel håll när jag tar kortet.
Och jag har inte kommit underfund med hur man vänder dom än, för på alla andra program så är dom rättvända (ni som läst min blogg innan har ju hört detta x-antal gånger..)

Nu sitter jag vid köksbordet och ska göra läxor + blogg-greja lite + facebooka lite o.s.v.
Dagens utmaning är att INTE somna! För jag somnar alltid när jag kommer hem från skolan.
Och jag hatar det! Men jag är ju så trött...
Men kanske kan ta en 10 min före maten sen, så väcker dom mig när det är mat, för då går jag i alla fall upp!
Så jag inte ligger där i 3 timmar som annars.

¡Chao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0