Bloggkick

Hellu!
Fick en bloggkick nu helt plötsligt! Blir så inspirerad när jag läser andra bloggar! Men sen när jag själv väl försöker så är det inte alls lika kul längre. Men men, jag gör ett inlägg nu så får vi se vart det leder!

Sitter vid köksbordet just nu och chillar i min lila Daffedress (som jag har gjort under halva kvällen). "Råkade" (ville faktiskt inte egentligen) somna förut från typ 4 - halv 7. Så jag är ju inte direkt trött nu... -.-' Men men, det var första skoldagen idag, så man får väl räkna med att vara lite trött...







Har inte så mycket att säga om första dagen i skolan... Den var som alla andra skoldagar, bara att den var efter 17 dagars ledighet.

Snön har även lagt sitt vita täcke över staden idag. Jag är inte ett jätte fan av snön, men den här mängden är OK. Men jag tycker att dom två tidigare vintrarna har haft tillräckligt med snö för att räcka för denna vintern med!
Jag hatar vinterjackor! Sååå stora och klumpiga! Älskar att jag kunde ha skinnjacka på annandag jul lixom! (Y)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, funderar på att lägga mig och läsa lite, är inte ett jättestort fan utav det heller, men jag blir kanske förhoppningsvis trött av det!

XOXO





Kommentarer
linnéa

wohoo!!!

2012-01-10 @ 12:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0