Busted... almost..

Aoosch...
Mamma har märkt att lite saker är out of order efter helgen.
Vardgasrumsbordet var tydligen år fel håll, och gardningen var tydligen lite sne eller något.
Och så hade det gått ur en bit ur köksgolvet.
Om hon märker fläcken på middagsbordet nu så kommer hon nog verkligen börja undra...
Såvida jag inte lyckas med ursäkten att det var nagellackborttagningsmedel som min kompis sa man kunde säga som ursäkt!
Och det är ju en sak som är mindre lätt åtgärdad... :/

Lite Photobooth pics från i fredags!









Sitter just nu och tittar på handbollen. Vet inte ens varför... :S

Är väldigt sötsugen..
Hoppas det inte var för att jag drack liiiiite läsk helgen... (eller om cider räknas som läsk så var det inte så lite)
För om det var därför så kommer det ta minst 3 veckor till innan suget försvinner...
För det tar ca 3 veckor att vänja sig vid en "diet" eller vad man kallar det.
Så då blir det typ som att börja om. För nu har det precis gått 3 veckor sen nyår, så var typ preciiiiis över tröskeln...
Morrr... Men jag får skylla mig själv.
Funderar på att sno lite nötter ur skafferiet...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0