Efterlängtade sovdags!

Äntligen får jag gå och lägga mig!
Sov ju ca 4 timmar i natt så jag har varit liite trött idag...
Så nu får jag äntligen sova!

Imorgon väntar ännu en skoldag och efter det så har jag inte så mycket planerat, lite chill + läxor blir det väl.

Träningen gick bra! Fick lite ont i ryggen, men vi får hoppas att det bara är tillfälligt!
På torsdag kommer en tränare från Italien till våran förening och han kommer hjälpa även oss med våran gymnastik osv. Väldigt kul ska det bli! Vi får hoppas att vi lär oss massa nya och bra saker! (Y)

Bild från några veckor sen  -



Jag och Millan till vänster, Frida i mitten och Sara och Karin på höger! (Y)

Och med det säger jag;
God natt ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0