@Folkuniversitetet

Hejj!
Onsdag idag! Bra dag!
Sitter just nu på engelska lektionen, men vi har ingen lärare idag. Så vi ska titta på grammatik på någon hemsida, men sen drar vi nog till Subway eller något.

Hann inte ta någon outfit bild innan skolan för jag gav mig på att testa en ny frisyr (inspiration från Johanna), så tiden blev lite knapp.
Men den kan ni i alla fall få se!









Man kan ana min lila linser lite på bilderna också!
Jag fick dom i julklapp äntligen! Efter att ha önskat mig dom i ca 1 år!
Ni får en bättre bild någon annan dag.

Nu ska jag arbeta med engelska grammatiken!

Bye ♥



Kommentarer
Åsa

Jättefin frisyr! :)

2012-01-11 @ 20:37:15
URL: http://lindskogen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0