HAHAHA

Har ni hört uppsatsen om en ko än? Det var ett tag sen det snackades om den, men såg den på homepaget nu när jag gick in på youtube. Så fruktansvärt härlig! Eller knäpp kanske.
Det är alltså en uppstats om en ko som är skrivet utav en mellanstadieelev i Sverige.

Dom börjar läsa uppsatsen vid 0.50


 

Det var den här låten jag egentligen skulle lägga ut när jag hittade kon (↑)

 

Det här är min favoritlåt för tillfället ♥

 

 

jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden
bara du kan bära det som gör så ont i mina ögon. Vi har något stort
på gång, så länge ingen bryr sig om vilka höjder vi kan nå
på vilken sida som vi står





Kommentarer
åsa

Låten va ju skitbra! :)

2012-01-10 @ 16:31:02
URL: http://lindskogen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0