Känslan när man....

... vaknar och för några sekunder tror att klockan är något annat än vad den är.
Som för en stund sen när jag vaknade i soffan så trodde jag att det var morgon och att jag hade somnat i soffan när jag åt frukost. Jag bah FUCK!
Så klickade jag på info på tvn för att se hur mycket jag försovit mig, så var klockan halv fem...
Jag bah, wtf...? Justeeeee! Pheeeew!
Den lättnaden asså!
Inte första gången jag vaknar och tror att det är morgon!

...hittar något man trott man tappat bort.
Igår så hittade jag en påse i ett "tidningsfack" där jag har mitt överkast (till sängen, som jag aldrig använder förutom i helgen). Och där i låg en ögonskugga och eyeliner pennor som jag fick i Solo i somras som jag trodde jag tappat bort någostans i ett halvår! Och ett paket med massa rakhyvlar som jag också köpte i somras som jag trodde försvunnit.
OCH messa gem, inte för jag behöver dom så mycket, men behövde dom en gång och sen dess har jag undrat vart dom varit.



Jag gjorde en ny Facebook profil förut också!
För att kunna bli taggad på festbilder o.s.v.
I och med att jag har så många vuxna på Facebook så kan jag ju inte bli det annars!
Hoppas bara ingen av dom hittat hit...
'cause then I'm in trouble....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0