Mys!

Efter jag hade pluggat lite förut så spelade jag kort med mamma. Japansk tvåmansvist eller något sånt heter det..
Och sen drack vi glögg och åt pepparkakor framför tvn vid Bingolotto. Fast jag åt ju inte pepparkakor såklart! I och med att jag inte ska äta sånt! Istället åt jag kex med brieost! Jag var lite tveksam till om jag skulle dricka glögg eller inte. Men jag gjorde det! Det räknas inte som läsk!
Men nu sitter jag vid köksbordet precis som för en timme sen och ska göra precis samma läxor som då..
Övning ger färdighet















Jag har typ hunnit göra min läxa undertiden som jag gjort detta inlägg för min data har varit lite seg.
Så nu ska jag gå och titta på Bones som börjar om 3 minuter! Älskar det programmet!


Kommentarer
julia

sv: hihi tack :)

2012-01-15 @ 20:50:24
URL: http://jjuliees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0