Nöjd med dagen!

(om ni undrar varför det står MELLANRUM så är det för det blir inget mellanrum när jag gör det)
Jag fick faktiskt gjort lite läxa idag för en gångs skull!
Jag är riktigt nöjd med denna dag, fick gjort endel läxa, åt inte för mycket mat och nu har jag tittat på två avsnitt av 90210! Förvånandsvärt så är det inte lika bra längre... :/
Men så är det väl, ju längre in i en serie man kommer desto mer komplicerat och dramatiserat blir allting. Jag gillar hur det var i början!
Desperate Housewives till exempel har ju så mycket intriger och mord och Gud vet vad hit och dit så man kommer knappt ihåg hälften!
MELLANRUM
Nu ska jag försöka sova ganska snart! Tyvärr är jag dock inte så trött..
Men kanske ska ta och läsa lite i Doktor Glas så blir jag nog det!
MELLANRUM
Och förresten! Jag fick ju en epilator i julklapp! Och den funkar inte!?
Det är ju massa stubb kvar. Och inte på samma sätt som innan, utan den har typ klippt av hälften av håren på mitten och ryckt av hälften... Så all smärta i onödan! För jag har ju massa hår kvar! Och det är ändå Braun! Det ska ju vara bra! Någon som vet vad jag gör fel? Eller är bara epilatorn så dålig helt enkelt? Men dom kan ju inte sälja en epilator som inte fungerar korrekt! (Och ifall någon inte vet det så är det en rakapparat som rycker bort håren ur hårsäcken).
MELLANRUM
En bild från imorse dagen med iPhonen -
MELLANRUM
God natt! ♥


Kommentarer
åsa

Jättesöt bild! <3

2012-02-01 @ 16:39:19
URL: http://lindskogen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0