Och återigen var det mörkt ute...

God kväll!
Vill jag nästan säga för det är så mörkt ute nu!

Har slått mig ner vid köksbordet med datorn och chillar lite!
Jag hade tänkt plugga lite spanska och kanske läsa lite om arbetsmarknaden (vilket jag troligtvis inte kommer att hinna), och sedan om ca en timme åka och träna!
Är ganska otaggad om jag ska vara helt ärlig.
Känner mest bara för att sitta hemma och pyssla vid datorn.
Är inte riktigt på rätt humör för att "interact with other human beings" so to speak. Eller för att springa runt och se glad ut fast man är CP trött heller för den delen (vilket man gör i cheerleading).







Nu ska jag äta!
Auf Wiedersehen ♥


Kommentarer
Sandra

sv; tack tack :)



tjusiga armband! ja är så jäkla dålig på o använda armband :) haha, borde köpa några nya..

2012-01-10 @ 20:34:17
URL: http://mylibrascale.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0