OM jag har shoppat!

Hej!
Jag har haft en superduper bra dag med Linnéa på Överby!
Tack!
Och jag sa ju att jag skulle shoppa ordentligt idag!
Och det kan man verkligen säga att jag har gjort!
Jag har spenderat alla mina pengar!
Alltså 3000 kronor.
Tur att känslan av att ha massa nya saker är mycket starkare än känslan av att ha spenderat massa pengar!

Ni får se småsakerna så länge för det är så dåligt ljus i mitt rum så bilderna blir inte så bra på "långt håll".
Får vänta till morgondagens dagsljus istället!



Plånbok


Örhänge


Ear cuff


Örhängen man fick när man handlade för över 300 kr


Halsband

Och KAMERA!




Och kamera"vad-det-nu-kallas"

Jag har funderat på att köpa en kamera ett tag. Men inte riktigt orkat.
Men jag vill ha en för att kunna ta bättre bilder till bloggen. Och för att kunna ta bättre bilder att förvara mina minnen med!
Så nu kommer ni få mycket bättre bilder! (Y)

Nu ska jag ta och skära upp min ananas och sätta mig i min säng i min Daffe och titta på film!
Toppen dag!


Kommentarer
linesha

shit vad snygga saker alltså!!!!!!!!!!!!!

2012-01-14 @ 21:14:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0