OMG! Best F**king practice ever!

Träningen med argentinarn (Diego) var as rolig! Totally AWESOME! Klart det var jobbigt, men på ett bra och skönt sätt!
Vi fick göra massa nya övningar och fick massa nya tips och grejer!
Jätteroligt var det verkligen! Önskar vi kunde typ köpa han eller något och ha han på alla träningar!
Han var jätteduktig också! Helt sjuuk! Han var väl typ runt 30 år. Men ändå så sjukt duktig, så vill jag bli när jag blir stor!

Bild från juniorernas träning. Man ser inte så mycket intressant, men dom gör lite "bygg-övningar", om man kan kalla det det!



Förlåt för dålig bildkvalité, men bilden är tagen med iPhone.


Imorgon har jag sovmorgon för vi börjar 10.05 (skööönt) för vi har resurstid första passet. Men det är bara till för om man har något man behöver jobba med, så om man inte har det så är det sovmorgon! (Och sluta tidigare för vi har det sista passet också).

Så idag har varit en väldigt bra dag!
Bra lektioner i skolan.
Underbar träning.
Tacopaj.
Sovmorgon imorgon.
Fredag imorgon.
!

Det enda dåliga är att jag ätit en cheeseburgare... Men men.. det är mest det vita brödet som är onyttigt i hamburgare.
OCH så tränade jag ju väldigt hårt!

Nu ska jag försöka sova! Även fast jag har sovmorgon så vill jag ju somna i tid så jag får ännu mer sömn än vanligt! (Y)


God natt på er ! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0