Otaggad på livet

Åh vad jag inte orkar göra något just nu, speciellt inte läxor.
Vill bara krypa ner i sängen och titta på Desperate Housewives och äta oändligt med nötter.
Jag blev så sugen på nötter i skolan förut så jag tänkte att jag kunde äta det när jag kom hem, för jag visste att vi hade det. Så kommer jag hem, så har vi såklart inga!
Nu sitter jag vid köksbordet och ska försöka göra svenska.
Men funderar på att gå inte på mitt rum och sätta mig på min mysiga matta istället. För jag måste ladda datorn.
Men jag är så trött! Jag orkar inte!


Samma som igår...

Men vi ska äta enchiladas sen, så det får jag ju i alla fall se fram emot!



Kommentarer
Åsa

Trååkigt, hatar läxor :(

2012-01-26 @ 19:21:34
URL: http://lindskogen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0