Skönt att det hinner blir ljust ute före man går till skolan!

Godmorgon!

Det sköna med att ha sovmorgon är att det hinner bli ljust ute före man går till skolan!
Det är det värsta med vintern, att det är så mörkt!
Mörkt när man går till skolan och nästan mörkt när man kommer hem!
Sitter just nu framför tvn och det är Vampire Diaries på. Jag har typ sett ett avsnitt eller något av det.
Men alla säger att det är så himla bra, och jag älskar ju vampyrer! Men jag vet inte om jag orkar bli obsessed med ett vampyr "program" till, det räcker med Twilight (inte för att det är ett program men).
Jaja! Vi får väl se!

Today -










Nu ska jag gå till skolan och ha 2 lektioner! Sen är det helg! Sweet!

Kisses ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0