Stand a little taller

Hello!
Ni fick ju inga outfit bilder imorse för jag hann inte det. Så ni får det nu!
Nu är jag hemma ifrån skolan! Som sagt så hade vi resursdag idag, en dag med helt fria lektioner kan man säga, man får jobba med det man behöver. Välidgt bra och skönt att ha det ibland!
Jag fick gjort klart svenskan! (Fast den skulle in idag så jag hade ju inte så mycket val!)
Så fick jag gjort lite annat smått och gott.
Men nu blir det fortsättning här hemma med en spanska text som ska vara klar på onsdag!
Men först kanske lite vilande av huvudet vid tvn.
Eller så skiter jag i det och bara kör rakt på nu när jag ändå är uppvärmd, så har jag det gjort sen...?


Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram

2012-01-30 @ 17:02:53
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0