Tv-serier FTW

Asså shit vad jag önskar att jag levde i en tv-serie!
Allt är så perfekt där!
Man får den snyggaste killen. Man har alltid snyggt hår. Och smink. Eller man är alltid snygg hel enkelt!
Och man har massa tid innan man ska gå till skolan.
Har ju som sagt tittat på 90210 hela kvällen. Och dom har så mycket tid före skolan!
Dom sitter och snackar och skojar hjälper sin farmor öva på manuset o.s.v. Vem hinner med sånt före man ska till skolan? Man går ju bara upp, gör sig i ordning och sen sticker! Ingen tid att leva och göra roliga saker här inte!
OCH huvudrollen har så perfekt hår HELA tiden! Pefekta lockar och grejer, som att det ska vara naturligt, man bah, yeah right....
OCH så har hon ju så klart både skolans rikaste OCH skolans populäraste killar efter sig! Unfair!
Bilder från earlier -
Oj! Nu är klockan visst två!
Nu ska jag njuta av sömn som jag ska få så länge jag vill innan jag sedan ska gå upp och plugga typ hela dagen imorgon.
God natt puss ♣


Kommentarer
linora

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2012-01-29 @ 13:23:25
URL: http://linoraas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0