Vad ska en rubrik heta?

Det blev tyvärr inga bilder från träningen. Glömde hämta kameran i omklädningsrummet och sen orkade/hann jag inte.
Nu sitter jag i min säng redo att sova! Är väldigt trött!
Men det var en jätteskön och bra träning i alla fall! Konstant byggning i 2 timmar! Loooove it!
Så nu är jag riktigt slut!
Imorgon har jag sovmorgon och bara två lektioner. Sen är det heeeeeelg! (Y)

Old pics - Fet bildkvalité

Älskar mitt hår på den här bilden! Synd bara att det inte alltid kan se ut så. Det värsta är att jag tror inte jag har fixat det något. Att det bara ligger så. Så då kommer jag aldrig kunna fixa det så. För det existerar inte... :S



Daffe!!





Natti! ∑


Kommentarer
Filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra!

hej! :D har precis gjort en sminkvideo, och hade blivit jääätteglad om du kunde kika in och ge mig någon kommentar om den.. länk till inlägget:



filosophie.blogg.se/2012/january/how-i-do-my-make-up.html



it would make my day! :)

kram!

2012-01-19 @ 22:57:13
URL: http://filosophie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0