Adventspasset!

Nu är jag hemma från gymmet! Sportlife har adventspass nu varje söndag, idag vad andra passet (obviously). Så först var det 30 min indoor walking och sen 30 min CX Work (core träning). Jag hade inte gjort något av dem innan! Hade bara gått på ett pass tidigare och det var yoga. 
Det är lite svårt såhär i början innan man får in hur man ska göra, typ vilken nivå man ska ha på indoor walking maskinen och hur man gör CX övningarna rätt. Men om jag gör det nästa vecka igen så går det förhoppningsvis bättre, och gången efter det ännu bättre! Och det bli svårare varje gång, för de lägger på 30 min varje advent, så sista är 120 min! Wooh! 
 
 
 
 
 
Nu ska jag äta! Åh vad hungrig jag är!! Sen blir det historiauppsats, en gång inför alla!! För nu ska den in! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0