Och återigen var det mörkt...!

Nu är der riktigt illa. Nu är klockan 16.00 och det är nästintill kolsvart ute! Men snart vänder det! Snart så! 21 december, eller när är det det börjar bli ljusare igen? 
 
Nu sitter jag i alla fall hemma och väntar i stort sätt på att tiden ska gå. Bussen går om 20 minuter, som jag ska ta till kyrkan. Så jag har köpt en egen-ihop-plockad-sallad i salladsbuffén på ICA och en Celsius (!!!) som jag får äta när jag kommer dit för att ladda upp inför cheerträningen som jag ska på efter!
 
Är det bara jag som alltid lyckas ta för mycket, av allt? När man köper godis så blir det alltid ALLDELES för mycket fast man försöker att bara ta 3-4 av varje man vill ha! Och det var samma nu, började ta lite tomat, ananas och gurka och bah, det här kommer ju inte bli mycket mat, men bara lite kött till? Så lade jag till lite skinka, kyckling, räkor, och helt plötsligt var lådan full! Och den kostade 68 kr!! Men då tänkte jag när jag stod där och plockade, räcker det här? Kommer jag bli mätt? Kommer jag kunna träna på det här? Så får jag ångest över att INTE bli mätt och INTE kunna träna på det, så tar jag lite till bara för att vara säker. Och sen kommer jag säkert bara orka halva! Sjukt dålig på att uppskatta! 
 
 
 
Mm! Kött och grönsaker! De bästa två sakerna!! 
 
Nu ska jag gå till bussen! Ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag ha! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0