Pepparkakans dag!

Fun fact 1. Idag är det pepparkakans dag! Och Internationella antikorruptionsdagen!
 
Kom bara på att jag ville dela det med er! Har ingen bra bild att gå till detta, så här får ni en random. 
 
Denna finns på en stol i skolan! Den är ju bara för skön!  - 
 
 
Och så kan ni får en bild på mig och söta Evelina på Big Slam för några veckor sen! 
 
 
Nu har jag skickat in historiauppsatsen! Skönt! Men läskigt! Tänk om jag missat massa saker, eller den är jättedålig typ! :o Jaja! Nu är det gjort i alla fall! 

Imorgon är det ju nobeldagen och då ska vi vara finklädda i skolan. Men jag ska ha kavaj och slips och mina Jeffrey Campbell, för jag har ingen bra klänning att ha! Och kommer frysa sönder då iså fall! Till och med INOMHUS! Det är fasen kallt ÖVERALLT nu! 
 
Nu ska jag sova! God natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0