För mycket mat

Tjohoo! 

Nu är jag nydsuchad och placerad i sängen för att göra lite körlektionsläxa före jag ska sova! 

Efter skolan idag pluggade jag lite körläxa på bibblan och sen gymmade jag med Amira! Körde ben idag!! Göööött! 
Jag skulle göra mat själv idag för de andra här hemma skulle på julbord med jobbet. Så istället för att laga något så tänkte jag att jag kan äta lite av varje. Stort misstag... För det slutar alltid med att jag äter huuur mycket mat som helst istället! Slutar lixom aldrig. Först stekte jag en bananpannkaka och mikrade lite salami. Sen åt jag en clementin. Och en kiwi. Och lite müsli (bara müsli, i en skål), sen råkade det bli TVÅ mackor också. Och en clementin till. Sen tvingade jag mig att gå och ta ett bad (JA! Ett BAD! Konstigt nog... Men det var.. VARMT! Och skönt!) och slita mig ifrån maten. Och efter det borstade jag snabbt tänderna så jag inte skulle råka äta något mer! Det är mitt bästa tips till att inte äta mer på kvällen, (Det kan jag ha väldigt svårt med, att inte äta någon frukt eller macka sent på kvällen. INTE BRA) BORSTA TÄNDERNA! Så äter du inte mer! 
 
Asså BANANPANNKAKA! Alla som inte ätit detta innan, gör det! NU!! 
1 mosad banan
1 ägg
lite kanel
STEK 
NJUT
 
KÖTT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0