ÅHH!

Jag hade skrivit om hur det hade varit på utställningen och Gudstjänsten och allt, sen försvann bara allting! Och jag orkar inte skriva om allt. Men här kommer iaf en bild på det mamma köpte till mig på utställningen. (Och det låter väldigt bortskämt, men hon ville bara vara snäll mot dom som sålde, och typ köpte grejer på alla ställen vi var på)


Aloe vera kräm, (prover på den aloe vera krämen vi ska få sen, som var slut), aloe vera lypsyl som vi fick på köpet, två små söta tomtar, en påse bilar som mamma fick när hon köpte en halsduk, och ett armband. Mammas syssling som var med där, ska sticka en svart halsduk till mig för hon hade inga sådana där just då.

En suddig bild på armbandet, det blir så suddigt när man tar utan blixt, men jag var tvungen att ta utan blixt, annars skulle man inte sett något.

PUss oxh kramisar Jenny!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0