Morsning korsning

Jag snoozade faktiskt två gånger idag, var så grymt trött. Men nu sitter jag här igen och äter framför Vakna med the Voice. Idag har vi Hemkunskap och lite andra tråkiga lektioner, fast det är korv stroganoff till lunch! Det är ganska gott! haha, det har jag kollat upp sörru;)
Undra när vi ska ta Svin sprutan... mina små syskon fick det igår, så vi borde oxå få det snart, jag har för mig att det var vecka 47, så förhoppningsvis blir det den här veckan!

Idag kommer jag nog bara lägga upp det här upplägget, för när jag kommer hem från skolan ska jag åka direkt till träningen, och sen när jag kommer hem från träningen är det Ugly Betty och Desperate Housewives! Mina favorit program, fast Desperate är bäst!;)

Ha en bra dag med korv stroganoff! Puss och Kramisar!






Vad tycker ni om Vakna med the Voice?

(jag älskar det!(Y):))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0